Sider

torsdag den 5. juni 2014

At lægge vægt på sit speciale


Jeg har slet ikke timer nok i døgnet til at blogge i øjeblikket. Specialeaflevering er lige om hjørnet, og jeg er nødt til at prioritere specialet frem for alt muligt andet. Derfor synes jeg da også, det er helt okay at jeg har købt en lille gave til mig selv i dag, da jeg tog hjem fra læsesalen.

Den gamle digitale køkkenvægt har taget billetten for længe siden, og jeg kommer altid først i tanke om det, når jeg skal bruge den. Men nu skal jeg ikke længere sjusse mig frem, når jeg laver mad.

For sølle 50,- er jeg nemlig blevet den glade ejer af denne fine køkkenvægt - og den har allerede fundet sig til rette!




1 kommentar:

  1. Den er så fin! og flot og skinnende!

    hils jurabuddy! :-*

    SvarSlet

Fyr løs - jeg bliver altid stjerneglad for en hilsen!